Ziet er goed uit, werkt snel
Twee opmerkingen
* onder reizen/disney 2010 is het bijbehorende plaatje een bos/heidelandschap en daarachter zitten een aantal portretjes - dit kan ik niet helemaal plaatsen
* het onderschrift "all the pictures ... belongS to ..." moet volgens mij "belong to" zijn
Bedankt voor jullie commentaar cq reakties.
@wilw : klopt inderdaad, onder Disneyland 2010 ben ik vergeten de desbetreffende map te uploaden. Wordt aangewerkt nu ....
De tekst "all the pictures ... " zet ik ook om naar het Nederlands, wel zo duidelijk dan.
Nette overzichtelijke site, werkt vlot, goed dus.
Een dingetje, als je op je knoppen links drukt, bijvoorbeeld natuur, dan krijg je daarna 3 categoriën: Flora&Fauna, Makro en Landschappen. Intuïtief zou ik op de afbeelding klikken, maar merk dat je alleen op de tekst kan klikken. Tis een detail hoor.
Daarnaast vertonen die afbeeldingen vreemd gedrag, als ik over de eerste beweeg schuift de 2e tegen de eerste aan. Als ik over de 2e beweeg schuiven 2 en 3 naar elkaar toe.
Supermooi opgezet zeg!
Het valt mij alleen meteen op dat er nergens een handtekening in de foto's zit..
(komt omdat ik tegen de kerst en oud en nieuw nogal es op internet aan het roven ben..achtergronden voor mijn kerstkaart enzo) en ik zag op je site een paar mooie vuurwerkfoto's zoals ik die afgelopen jaar helemaal nergens kon vinden..
Groet Wendy
Bedankt voor jullie complimenten, altijd leuk om te horen
@ wendy, betreffende de handtekeningen .... ik heb dit niet gedaan omdat ik hetzelf storend vind in een foto .... hoe denk jij erover en ik hoor graag van de overig kijkers wat hun mening hierin is.
Wwat de handtekening betreft, storend of niet, ik zet ze er toch in. Niet dat iemand zie perse wil zich er door laat weerhouden om ze zonder toestemming te gebruiken (een handtekening is gauw weggecloned)>
Maar mogelijk zet het de gebruiker wel nog eens aan het denken waar hij (illegaal) mee bezig is.
Dat ook, en je kan het soms vrij subtiel doen.
Ik zet mijn logos in fotos vaak op plaatsen waar het niet teveel stoort. Daardoor is het wel weer makkelijker eruit te croppen.