Vanuit een laag standpunt
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Heb de verkiezing van de weekfoto deze week gemist en zag je foto nu net pas op de voorpagina, maar wat een mooie! En natuurlijk gefeliciteerd met de weekfoto. Ik heb de rest dus niet gezien en kan in dat opzicht niets eerlijks zeggen, maar wat ik wel kan zeggen is dat jou foto in ieder geval een hele mooie is.
- Julia-V
- Lid

Wolves fotografie schreef:Heb de verkiezing van de weekfoto deze week gemist en zag je foto nu net pas op de voorpagina, maar wat een mooie! En natuurlijk gefeliciteerd met de weekfoto. Ik heb de rest dus niet gezien en kan in dat opzicht niets eerlijks zeggen, maar wat ik wel kan zeggen is dat jou foto in ieder geval een hele mooie is.
Dank je Wolves
maar wel balen dat je ze niet beide kunt zien mischien later nog .In iedergeval staat erop de voorpagina nog eentje en kunnen ze daar nog van genieten

- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Joh, die andere is vast snel weer zichtbaar, dan kijk ik alsnog! 

- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Zo nu kan ik ze tenminste alle twee bewonderen. Ik vind de tweede duidelijk het best. De grote graspol vooraan is daar een mooie aandachttrekker en geeft een soort onderwerp aan het landschap. Bij de eerste foto is dat veel minder het geval. Wat niet inhoud dat de eerste niet mooi is, ik vind de tweede alleen mooier. 

Mooi licht en belicht.
Prachtige kleuren
Prachtige kleuren