Groenling..
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Och, arme Hans.
De groenling staat er echt super op.
Het lijkt alleen of er wat bewerkt is aan de achtergrond........onderaan bij de topjes van de grassprieten zie ik een rare/plotselinge verandering, net of je een rolgordijn dicht hebt getrokken.
De groenling staat er echt super op.
Het lijkt alleen of er wat bewerkt is aan de achtergrond........onderaan bij de topjes van de grassprieten zie ik een rare/plotselinge verandering, net of je een rolgordijn dicht hebt getrokken.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Vogeltje staat er lekker scherp op ja achtergrond niet perfect maar ja we kunnen niet altijd een cleane achtergrond wensen... Valt wel op dat natuurlijk omgevingen steeds minder gewaardeerd worden. Meestal moet de dof glad en strak zijn ....
- Ron62
- Moderator
Sorry Hans, dan heb ik dat verkeerd gezien, ik zie nu inderdaad dat 't een boom is, maar het verschil tussen boom en echt wazige achtergrond is nogal groot.

Ik zie liever nog wel wat van de natuurlijke achtergrond, ik ben niet helemaal weg van dat hele cleane.Valt wel op dat natuurlijk omgevingen steeds minder gewaardeerd worden. Meestal moet de dof glad en strak zijn ....