denk niet dat hij daar blij mee zou zijn.

Dat kan hoor, geen probleem.Savatage schreef:Ik vind hem wat minder Wolves ik weet niet wat ik er aan zien maar vind ten eerste de belichting aan de harde kant lijk wel flitslicht en de achtergrond daar is ook iets mee waar ik mijn vinger niet op kan leggen .
Er ligt veel sneeuw, dat zorgt wel voor wat licht reflectie.... Bij deze kleine versie zie je het niet zo goed, maar als je bij zijn snavel omhoog kijkt, zie je daar wat witte dingetjes, dat zijn sneeuwvlokjes. Op zijn verendek zit ook 1 grote sneeuwvlok.
Wolves fotografie schreef:Iedereen weer bedankt voor de reacties!
Dat kan hoor, geen probleem.Savatage schreef:Ik vind hem wat minder Wolves ik weet niet wat ik er aan zien maar vind ten eerste de belichting aan de harde kant lijk wel flitslicht en de achtergrond daar is ook iets mee waar ik mijn vinger niet op kan leggen .Er ligt veel sneeuw, dat zorgt wel voor wat licht reflectie.... Bij deze kleine versie zie je het niet zo goed, maar als je bij zijn snavel omhoog kijkt, zie je daar wat witte dingetjes, dat zijn sneeuwvlokjes. Op zijn verendek zit ook 1 grote sneeuwvlok.
![]()
(Ik heb dus niet geflitst.)
.
Ik zie het ook niet als afkraken hoor. Ik ben juist blij dat je gewoon eerlijk je mening geeft.Savatage schreef:Is niet om de foto af te kraken maar puur hoe ik de foto binnen krijg.