Na een drukke periode vol tentamens en andere ongein was er eindelijk weer tijd om foto's te maken.
Er zullen dus nog wat foto's van deze shoot verschijnen!
Dit is een goede vriendin van mij
Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Ik vind het een intrigerende foto. Juist die koele kleur geeft hem denk ik zijn kracht. Past heel goed bj de ogen en de uitstraling van het model. Mooie, krachtige foto hoor!
Mooie pose en uitstraling. De belichting is ook mooi het gezicht komt bij mij alleen iets vaal over tov de ogen. Ik zou alleen niet weten hoe je dat zou moeten oplossen.
Wederom bedankt voor de reacties!!
@Flash: nee, ik wou er zeker geen glamour shot van maken, ik heb er dan ook weinig aan veranderd Vooral de moedervlek op haar voorhoofd heb ik expres laten zitten. Mijn redenen heb je gelezen bij mijn andere foto's, haha, ik ben blij dat je het met me eens bent!
Voor de afgebeelde is een gespiegelde versie inderdaad raar. Maar bij een volgende shoot zou je er aan kunnen denken ook een versie "andersom" te nemen. Soms wordt het kijken daar aangenamer van.
Verder had ik bij mijn reactie geen high end retouch voor ogen. Maar meer iets als onderstaand. Ogen iets opgelicht en verder geprobeerd wat meer verbinding in de kleurtonen te krijgen. klikje
Wat ik me verder afvraag is of de koele kleur een artistieke keuze is of komt door de kleur van je flitslicht. In het laatste geval is dat een kwestie van grijskaart of ook mooi, een expodisc.