Elf Fantasy Fair 2011 (zondag)

Verslagen, reportage's e.d.
Plaats reactie
Wolves fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Het heeft even geduurd, maar hier ook een paar van mijn foto's van de EFF 2011. Ben normaal zelf niet zo'n voorstander van veel foto's in 1 topic. Heb deze keer echter een uitzondering gemaakt, omdat er al zoveel foto's van de EFF op het forum hebben gestaan. Ben bang dat jullie nog eens 8 losse topics niet zo hadden gewaardeerd. :rof

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding

Foto 6
Afbeelding

Foto 7
Afbeelding

Foto 8
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Gotchas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: Elf Fantasy Fair 2011 (zondag)

Bericht Geplaatst:

Moet dat toch eens in mijn agenda zetten, vergeet het iedere keer :(
Interessante serie, leuk om ook eens van de omgeving erbij te zien zoals in foto 1.
Vind je portretten erg sterk, vooral de laatste 2.
In de tweede vind ik het jammer dat de hand buiten het scherpte gebied valt :)
Peter
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Voor mij springt foto 7 eruit. Twijfel een beetje over het stukje van het 'klokje'. :up
Je zal ongetwijfeld zoals gewoonlijk weer commentaar krijgen over de bakstenen achtergrond, maar mij stoort dat ook hier niet.
Omhoog Profiel Foto's
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Elf Fantasy Fair 2011 (zondag)

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties! :up

@ Gotchas: 17 & 18 september is de EFF in Arcen. Wel wat ver weg en voor mij op een moment dat ik geen tijd heb, maar misschien voor jou toch een optie? Ik dacht, maar dat weet ik niet helemaal zeker dat het in Haarzuilens elk derde weekend in april gehouden wordt. En ja, het is zeker een aanrader. Zoveel verklede mensen die echt graag poseren voor een foto. De één doet dat beter dan de ander, maar ze doen het allemaal graag! Eigenlijk is dat ook wel logisch want de meeste mensen maken hun kostuums zelf. Zij beginnen daar soms al een jaar van te voren mee! Ik heb daar diep respect voor. Zelf een losse knoop aannaaien, dat lukt mij nog wel maar dan heb je het ook wel gehad. ;)
Foto 2 heb je gelijk, dat is jammer.

@ Peter: Is ook één van mijn eigen favorieten. Ik heb nog even zitten kijken of ik dat klokje kan wegshoppen, maar ik ben bang dat je dat gaat zien, i.v.m. de plooitjes en het reliëf in haar truitje eronder. Aan de andere kant ga ik het waarschijnlijk nog wel een keer proberen. :DD
Plaats reactie

Terug naar “Documentaire/Reportage”