I changed my site

Plaats reactie
PvdBergfoto
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

I changed my site

Bericht Geplaatst:

zo de titel zegt het al :P
me website is helemaal veranderd van top tot teen.
natuurlijk heb ik aan photodrome.nl gedacht om de link er bij te zetten.

Neem gerust een kijkje en graag u reactie:D

met vriendelijke groet,

Pvdberg
https://www.pvdbergfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omhoog Profiel Website Foto's
wilw
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: I changed my site

Bericht Geplaatst:

Ik heb ff rond geneusd. Erg kleurrijk je site. Maakt 'm wel wat druk, maar dat is smaak.
Een paar kleine dingen ter verbetering zijn er wel. Op je contactpagina staan hier en daar taalfouten. (o.a. me i.p.v. mijn portfolio, kunt uw i.p.v. u me altijd mailen), foutief hoofdlettergebruik. Dit staat nogal slordig.
Hier en daar wordt het logo op je foto's afgesneden; m.n. de g.
Akira
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

I changed my site

Bericht Geplaatst:

Site ziet er goed uit en werkt vlot. Ik vraag me alleen af waarom je die "voorpagina" doet waarop je moet klikken op: ga naar website? Dit heeft volgens mij geen functie en is alleen maar een onnodige extra handeling.
PvdBergfoto
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Akira schreef:Site ziet er goed uit en werkt vlot. Ik vraag me alleen af waarom je die "voorpagina" doet waarop je moet klikken op: ga naar website? Dit heeft volgens mij geen functie en is alleen maar een onnodige extra handeling.

ehm waar om dit nu is?
daar komt nog een update voor (iets dat er random foto's of dergelijke afspelen) om zo een indruk te krijgen van wat ik doe /kan met fotografie. maar had er geen tijd voor / inspiratie loos vandaar dat ik voor deze oplossing heb gekozen.

* Intropagina's op websites maken indruk kwa uitstraling (vaak als je dat al niks vind ga je gewoon niet veder, maar vind je het mooi (of matig) ben je benieuwed wat er veder gaat kommen. /// grafisch trucje\\\ :rof

Maar toch bedankt voor het kijken en opmerkingen ;) maar vergeet niet regelmatig te checken want er kommen steeds nieuwe foto's bij :D
Plaats reactie

Terug naar “Linkruil”