De eerste twee zijn schattig. Wel erg jammer dat er tussen de twee een kleurverschil is,en de kleur vind ik ook wat té gedesatureerd, beetje doodse huidtoon zo.
Vervolgens dan drie; die is veel te rood, en heeft een heel andere kleurtoon dan 1 en 2. Dat snap ik niet, als je een serie plaatst.
Vier zou ik geheel zwartwit wel leuk vinden.
Vijf vind ik aardig, maar geen sterk totaalbeeld, de laatste vind ik dan wel sterker.
Als je een serie plaatst, zou ik zeker bij een kleurtoon blijven.
Ik vond het een beetje vervelend/storend om verschillende topics te openen aangezien de foto's wel allemaal hetzelfde thema hebben (strandlaken/zon) , ik twijfelde ook wel i.v.m de kleurverschillen maar heb ze uiteindelijk in één topic gegooid aangezien dat misschien makkelijker keek.
Misschien moet ik de volgende keer niet zo enthousiast zijn met een hele reeks er op te gooien en ze idd wat te spreiden!
Foto 1 en 2 daar vind ik denk als enigste de terug geschroefde kleuren wel leuk bij geeft een aparte looks aan de foto`s foto 3 is gewoon heel vertederend op de manier dat die staat de houding . Foto 4 daar heb ik persoonlijk wat minder mee met dat kleurtje in de z/w omzetting zonnebril is wel stoer . Foto 5 en 6 leuke kleurrijke platen Maar kwa compositie niet zo heel spannend .