Beestje staat er goed scherp op, met fijne belichting waardoor je veel detail in zijn zwarte verendek laat zien.
Alleen de titel wordt niet bewaarheid door het beeld, zou het zelve mischien sterker hebben gevonden als je de rails daadwerkelijk wat meer in het beeld had weten te vangen
Ik ga met Wim mee wat betreft TC. Aangezien ik nieuw ben... hoe en door wie wordt de TC gekozen?
Sorry maar de foto kan mij niet bekoren. Ik zie vooral veel achtergrond en weinig vogel. De vogel staat er overigens wel mooi op, goede doortekening in het zwart. Maar de plaat doet mij niets. Ik had de foto mooier gevonden denk ik wanneer je een lager standpunt in had genomen en wanneer er wat meer rails zichtbaar zou zijn.
Vind het wel l*llig om er ook bij op te merken, dat ook ik niet zo snap, waarom deze foto TC is geworden
Ik dacht dat je dan een bijzondere of mooie opname moest hebben gemaakt.
Dag Keuze gebaseerd op...wat, in dit geval?
Nogmaals, beetje l*llig voor je, maar toch gefeliciteerd met je TC
De TC wordt gekozen door steeds wisselende teamleden. Deze TC werd door mij gekozen. De keuze voor een foto hoeft niet daarop te berusten dat het de beste of de mooiste foto van die dag is. Maar kan ook een pluim zijn voor iemand die goed bezig is, en daarvoor namens het forum in het zonnetje mag worden gezet.
Diebe is mijninziens heel goed bezig, en hoop dat hij de stijgende lijn goed kan vasthouden