[img]http://i759.photobucket.com/albums/xx234/Tjieken/vogels/sized_IMG_1761.jpg[/img]
Aparte pose
Van deze reiger die geland was op een uitstekende tak. Op zoek naar het volgende visje zeker!
[img]http://i759.photobucket.com/albums/xx234/Tjieken/vogels/sized_IMG_1761.jpg[/img]
- Serrotone
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Op een of ander manier vind ik hem niet zo sterk
Hierbij speelt het rechter paaltje een rol.. het leidt te veel af. Ik had de belichting iets naar beneden gehaald en wat meer met de contrasten en helderheid gespeeld. Wel lekker scherp 
Waarom klopt het paaltje niet????
Ooit Gehoord van 1/3 regel...?
Ik zou inderdaad die stok rechts kunnen weghalen, maar zo kan je natuurlijk alles gaan vervormen... We zitten toch in de vrije natuur denk ik
Als je iedere vogel juist en alleen op een stokje wil met een perfecte achtergrond, dan zijn we denk ik niet goed bezig. (mijn mening natuurlijk). Iedereen zijn gedacht erover.
Vele groeten en nog vele mooie vogeltjes!
Ooit Gehoord van 1/3 regel...?
Ik zou inderdaad die stok rechts kunnen weghalen, maar zo kan je natuurlijk alles gaan vervormen... We zitten toch in de vrije natuur denk ik
Als je iedere vogel juist en alleen op een stokje wil met een perfecte achtergrond, dan zijn we denk ik niet goed bezig. (mijn mening natuurlijk). Iedereen zijn gedacht erover.
Vele groeten en nog vele mooie vogeltjes!
- Tony
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
je antwoord klinkt wat geirriteerd
de reactie die Serrotone je geeft is keurig en geeft ook nog tips, er word ook niet gezegd dat het paaltje niet klopt...
ik ben het ook met de reactie van Serrotone eens, mij stoort het paaltje ook, de pose is wel heel erg leuk
ik ben het ook met de reactie van Serrotone eens, mij stoort het paaltje ook, de pose is wel heel erg leuk
- Serrotone
- Lid

- Contacteer:
Ten eerste, tuurlijk ken ik de guldesnede-regel. Wat niet altijd betekend dat je het moet toepassen en altijd mooi is.
Ten tweede, ik heb niet gezegd dat je het stokje moet weg halen. Ik zeg waarom het niet lekker kijkt.
Ten tweede, waarom zet je het dan in godsnaam ter beoordeling
Dan moet je maar naar een natuurclubje gaan ofzo...
Ten tweede, ik heb niet gezegd dat je het stokje moet weg halen. Ik zeg waarom het niet lekker kijkt.
Ten tweede, waarom zet je het dan in godsnaam ter beoordeling
Serrotone schreef:Ten eerste, tuurlijk ken ik de guldesnede-regel. Wat niet altijd betekend dat je het moet toepassen en altijd mooi is.
Ten tweede, waarom zet je het dan in godsnaam ter beoordelingDan moet je maar naar een natuurclubje gaan ofzo...
Ik weet niet wat je bedoeld met een "natuurclubje" hoor???
Maar eerlijk gezegd, als je een foto ter beoordeling zet, dan krijg ik ook graag "eerlijke" en liefst "opbouwende" kritiek. Ook als is de foto dan jouw smaak niet.....
- Wim
- Lid

aandacht wordt afgeleid door het tweede paaltje.
het is aan de maker om het te laten staan of niet.
hij heeft zo zijn eigen beweegreden.
en daar moeten we ook respect voor hebben.
tis alleen advies.
tis alleen advies.
wim schreef:aandacht wordt afgeleid door het tweede paaltje.
tis alleen advies.
Wijze woorden! Zondermeer!
Toch aan "iedereen" bedankt om te oordelen en te kijken!
- Schaeddy
- Lid

Tis gewoon een wedstrijd paalzitten, deze reiger wacht gewoon even op z'n medekandidaat
Maar evengoed is deze reiger mooi op de plaat gezet, wat belichting en scherpte betreft zekers
Maar evengoed is deze reiger mooi op de plaat gezet, wat belichting en scherpte betreft zekers