Ik zit hier in Schotland te wachten en speel wat met mijn reislaptop eergisteren naar de Farne eilanden geweest
papegaaiduiker
-
struisvogel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
[img]http://i291.photobucket.com/albums/ll282/struisvogel54/IMG_2756527-1.jpg[/img]
Ik zit hier in Schotland te wachten en speel wat met mijn reislaptop eergisteren naar de Farne eilanden geweest
- Ron62
- Moderator
Mooie foto, waarbij de vogel lekker afsteekt tegen de rustige achtergrond.
Jammer dat puntje van z'n snavel niet helemaal scherp is en dat je ook niet precies kunt zien hoe lang z'n snavel is........aan 't aantal visjes te zien vrij lang, hij had zeker honger.

Jammer dat puntje van z'n snavel niet helemaal scherp is en dat je ook niet precies kunt zien hoe lang z'n snavel is........aan 't aantal visjes te zien vrij lang, hij had zeker honger.
Vind de scherpte juist leuk zo op die oogjes.. mooi ook met die visjes erbij 
- martijn1
- Lid

- Contacteer:
ik ben dan maar de 1ste die hem niet zo goed vind..
erg veel ruis..gemis van scherpte op de snavel vind ik storend..en de borst zit geen detail meer
ben wel jaloers op je model, hoop volgend jaar hier naar toe te gaan
erg veel ruis..gemis van scherpte op de snavel vind ik storend..en de borst zit geen detail meer
ben wel jaloers op je model, hoop volgend jaar hier naar toe te gaan
Ik volg.AmyLee schreef:Schitterende plaat met die frontale blik en die hele lading visjes in zijn snavel![]()
Zou nog wel even een ruisfilter (Noiseware oid) gebruiken.
-
struisvogel
- Lid

Dank voor commentaren
Ik zit hier met alleen picasa op mijn computer en zonder raw bewerker komt goed als ik thuis ben.
Ik zit hier met alleen picasa op mijn computer en zonder raw bewerker komt goed als ik thuis ben.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mijn favoriet
ik hoop dat je er nog meer gaat showen en dat je nog meer tijd hem om ze te schieten, deze is netjes maar echt jammer van de onscherpte op de snavel en de visjes...
- Ron62
- Moderator
Dat klopt, maar er was nog ruimte zat om 't diafragma wat te knijpen[is nu f/2.8] met een sluitertijd van 1/800 en ISO 50 en dan krijg je een groter gedeelte van de foto scherp. 
-
struisvogel
- Lid

Dat klopt ik wilde een mooie wazige achtergrond Natuurlijk heb ik er nog wel een paar 100 gemaakt. Maar ik ben niet thuis en op dit laptopje heb ik weinig zicht en ik moet buiten zitten om verbinding te maken met een netwerk.
- pafeme
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ook vind ik de frontale blik niet helemaal lekker wegkijken. Ik had 'm liever iets meer van opzij gezien.Gotchas schreef:Mijn favorietik hoop dat je er nog meer gaat showen en dat je nog meer tijd hem om ze te schieten, deze is netjes maar echt jammer van de onscherpte op de snavel en de visjes...
Maar ben vooralsnog jaloers hoe je deze vast hebt kunnen leggen. Als het meezit krijg ik volgens jaar ook weer de kans in Schotland!