Voor school moet ik een PWS (provielwerkstuk) maken.
Ik weet niet (denk het niet) of iedereen hier weet wat dit is, dus ik ga het even kort uitleggen.
Voor school moet ik dus een werkstuk maken, maar dan wel heel uitgebreid. Je moet een vak uit je profiel kiezen waar je dit voor doet. Het is het beste als er in het werkstuk een onderzoek zit. Ook is het mooi als je een beetje een origineel onderwerp hebt. Als laatste moet je totaal 80 uur met dit werkstuk bezig zijn.
Toen ik een onderwerp moest verzinnen dacht ik natuurlijk gelijk aan fotografie. En aangezien ik (helaas) geen tekenen heb kan mijn PWS niet gaan over foto's (door mij gemaakt) zelf.
Ik heb al gekozen voor het vak natuurkunde.
Nou zat ik te denken hoe ik dit kan combineren. Ik had al twee onderwerpen in gedachten:
-Scherpte-diepte
-HDR
Ik vroeg me af of jullie mij een van die twee onderwerpen kunnen aanraden of juist afraden. Hier kijk ik dan voornamelijk naar hoe lang ik er mee bezig zou kunnen zijn (ik moet aan die 80 uur komen).
Ook vroeg ik me af of jullie misschien nog een ander leuk onderwerp zouden weten.
Alvast bedankt,
Niels Jansen
P.S. ik weet niet of het hier wel helemaal goed staat. Maar ik zou ook niet weten waar het anders zou moeten staan.