Exposure Time = 1/400"
F Number = F6.3
Exposure Program = Aperture priority
ISO Speed Ratings = 400
Exposure Bias Value = -0.33EV
Max Aperture Value = F5.7
Metering Mode = Spot
Light Source = Cloudy weather
Flash = Off
Focal Length = 420mm

ik ben vertegenwoordiger van de mussen..Say Cheese schreef:Eindelijk nog eens een gewone huismus die mooi op de foto mag. Deze diertjes worden op dit forum ernstig gediscrimineert! Je moet al een ijsvogel of heel bijzondere roofvogel zijn om met uw bekje op dit forum te mogen.
Zeg nog eens dat een mus niet mooi kan zijn.

Martijn heeft laatst een hele serie van musjes gepost, toen was het "mijn laatste musje van dit jaar", dus geen discriminatie, maar een grapjeSay Cheese schreef:Eindelijk nog eens een gewone huismus die mooi op de foto mag. Deze diertjes worden op dit forum ernstig gediscrimineert! Je moet al een ijsvogel of heel bijzondere roofvogel zijn om met uw bekje op dit forum te mogen.
Zeg nog eens dat een mus niet mooi kan zijn.

was "de laatste" vanwege vertrek vakantie..kan ze nu natuurlijk niet negeren..Schaeddy schreef:Martijn heeft laatst een hele serie van musjes gepost, toen was het "mijn laatste musje van dit jaar", dus geen discriminatie, maar een grapjeSay Cheese schreef:Eindelijk nog eens een gewone huismus die mooi op de foto mag. Deze diertjes worden op dit forum ernstig gediscrimineert! Je moet al een ijsvogel of heel bijzondere roofvogel zijn om met uw bekje op dit forum te mogen.
Zeg nog eens dat een mus niet mooi kan zijn.![]()