vroeg in het wit..
- Paul Cools
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Goede opname, leuke spiegeling en mooie kleuren.
-
thijs broekkamp
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Mooi licht, wel wat ruis in het water
- albertus
- Lid

- Contacteer:
een mooie plaat met goede weerspiegeling.
het gele in het water ziet er goed uit. wel jammer dat ook de eend nu een beetje geel is.
ik zou het geel zelf een klein beetje terugtrekken.
voor de rest
het gele in het water ziet er goed uit. wel jammer dat ook de eend nu een beetje geel is.
voor de rest
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Ruis is hier wel erg nadrukkelijk aanwezig, en laat die beeld niet zou zuiver en sprankelend overkomen zoals het was.
Gezien je sluitertijd van 1/2500 had je ruimte zat om de iso naar beneden te halen
Gezien je sluitertijd van 1/2500 had je ruimte zat om de iso naar beneden te halen
- martijn1
- Lid

- Contacteer:
klopt, ben er bijna achter hoe ik het goed kan bewerken.thijs broekkamp schreef:Mooi licht, wel wat ruis in het water
ook dit klopt, dit was een (tussendoortje)..was bezig met met rietzangersMendel schreef:Ruis is hier wel erg nadrukkelijk aanwezig, en laat die beeld niet zou zuiver en sprankelend overkomen zoals het was.
is de reflectie van het licht, kan het wel weghalen maar dan gaat er mi een beetje sfeer verloren + dat ik voor niks zo vroeg uit mijn bed ben gegaan..albertus schreef:een mooie plaat met goede weerspiegeling.
voor de rest
allen dank
- Ron62
- Moderator
Mooie foto zo met die gouden gloed
......ruis is denk makkelijk weg te halen.
Selecteer 't eendje dmv de 'Lasso tool', of/en de 'Quick Selection tool'.
Daarna rechts klikken en 'Select Inverse', alles behalve 't eendje wordt dan geselecteerd.
Dan 'Filter' --> 'Noise' --> 'Reduce Noise', waarbij je dmv. de schuifjes kunt bepalen hoe ver je kunt gaan.
Selecteer 't eendje dmv de 'Lasso tool', of/en de 'Quick Selection tool'.
Daarna rechts klikken en 'Select Inverse', alles behalve 't eendje wordt dan geselecteerd.
Dan 'Filter' --> 'Noise' --> 'Reduce Noise', waarbij je dmv. de schuifjes kunt bepalen hoe ver je kunt gaan.