Update, recht gezet en ietsje meer contrast erin

)

Schaeddy schreef:Mijn inziens wel goed gedaan, alleen bij foto 1 de toren erg links in beeld gebracht.(maar je wou natuurlijk niet dat grijze water erbij op hebben)
Foto 2 wel mooi genomen met dat weglopende weggetje
momentum60 schreef:Voor mij foto 1; is net wat spannender en de figuur rechts in beeld geeft goed de verhouding van de toren weer en het landschap lijkt wat dieper....
Staat ie toch een beetje scheef?

bebogard schreef:Had m.i. wel wat meer contrast gemogen.
heb de eerste ietsje meer contrast gegeven,
Muse schreef:Zit me af te vragen of het misschien mooier was geweest als je bij de tweede foto niet het weggetje onder in beeld afgekapt had. Iets naar achter, camera iets naar beneden kantelen, lijkt me heel veel diepte te geven.

. Maar vind ze allebei erg mooi Wendy met een lichte voorkeur voor foto 2 door dat weggetje dat lekker door je compositie heen slingert zou het trouwens ook goed doen in z/w
.

Ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit. Vond dat lichte en zachte in eerste instantie wel wat hebben, maar als ik nu die update van Industrial63 zie, is het wel heel erg flets allemaal
Ga er denk ik nog een mee in de weer, bedankt voor het voorbeeld en alle commentaren