Landschap bij het spoor
- starengine
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik foto 3 de mooiste 

- __Erik__
- Lid

- Contacteer:
Ik volg AJL in deze, alhoewel ik een nog lagere horizon zou gebruiken, zeg maar de onderkant er nog af tot juist voor het korenveld, belichting vind ik mooi 
Als je de horizon op de eerste 3 platen op 20% van onderen zet, vind ik ze al stukken beter

Als je de horizon op de eerste 3 platen op 20% van onderen zet, vind ik ze al stukken beter

- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Voor mij f4, maar door de sterke dieptewerking in het centrum lijkt de horizon hol te staan. Probeer eens in 4kant en hier een daar wat door te drukken zodat er wat meer contrast ontstaat.
Goed, en de mooiste blauwe lucht kleuren icm wit van de wolken. In denk dat de witbalans ultiem is, het groen komt ook erg lekker en natuurlijk over!!!!
Goede scherpte en vooral van voor tot achter. Een dikke voldoende dus voor belichting en techniek. Er is echter maar 1 dingetje. Iets te klinisch dat recht vanuit het midden lopende spoor. Dat kan heeeeeeel mooi zijn als het wat rustiger is, ik vind het nu niet in balans met het overige. Maar dat is maar een heeeeeeeeeel klein ietsepietsje anders ga je naast je schoenen lopen.
Goede scherpte en vooral van voor tot achter. Een dikke voldoende dus voor belichting en techniek. Er is echter maar 1 dingetje. Iets te klinisch dat recht vanuit het midden lopende spoor. Dat kan heeeeeeel mooi zijn als het wat rustiger is, ik vind het nu niet in balans met het overige. Maar dat is maar een heeeeeeeeeel klein ietsepietsje anders ga je naast je schoenen lopen.

- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Voor mij ook 1 en 4, ik vind ze schitterend.
Bij de 4e is het extra mooi dat de bomen daar waar de rails uitkomen een 'inham' hebben, waardoor de dieptewerking nog sterker wordt.
Bij de 4e is het extra mooi dat de bomen daar waar de rails uitkomen een 'inham' hebben, waardoor de dieptewerking nog sterker wordt.
- LinseyP
- Lid

- Contacteer:
Ik kan moeilijk kiezen uit foto 3 en foto 4. Bij foto 4 vind ik de spoorweg misschien ietsje te donker, maar komt de lucht wel mooi uit. Misschien had je ze moeten samenvoegen in PS... dat je de spoorweg in het licht had zoals op foto 3 en de lucht van foto 4... maar daar ben ik zelf ook niet echt goed in hoor 

- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
4 , en als je 20 meter naar voren was gelopen had je de perfecte plaat gehad (met alleen koren links)
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Bedankt voor alle reakties, helemaal top
Bij weer een mooie wolkenlucht en wat vrije tijd ga ik nummer 4 nog eens overdoen, maar dan verder naar voren (als ze tenminste het koren nog hebben laten staan).
De spoorweg nu afsnijden in deze plaat, gaat mi ten koste van de dieptewerking.
Fijn zoveel commentaren...ik ga ze allemaal nog eens rustig nalopen
Bij weer een mooie wolkenlucht en wat vrije tijd ga ik nummer 4 nog eens overdoen, maar dan verder naar voren (als ze tenminste het koren nog hebben laten staan).
De spoorweg nu afsnijden in deze plaat, gaat mi ten koste van de dieptewerking.
Fijn zoveel commentaren...ik ga ze allemaal nog eens rustig nalopen