Heide bij Vierhouten
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
In ieder geval wel duidelijk waar het hier om gaat
op de voorgrond de bloeiende heide, daarachter de kasten die omringd of moet ik zeggen omzwermd
zijn met bijen.
Mooi scherp met vrijwel gehele scherptediepte en strakke kleuren
op de voorgrond de bloeiende heide, daarachter de kasten die omringd of moet ik zeggen omzwermd
zijn met bijen.Mooi scherp met vrijwel gehele scherptediepte en strakke kleuren

- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Ik vind een interessante compo krijgen in een plaat zo lastig
Na het lezen van het artikel van Kenneth Verburg http://www.digitalefotografietips.nl/dagtip/heide-fotograferen/ denk je dat het zo makkelijk is...maar niets is minder waar
Maar....dank jullie wel voor de eerlijke reacties
Na het lezen van het artikel van Kenneth Verburg http://www.digitalefotografietips.nl/dagtip/heide-fotograferen/ denk je dat het zo makkelijk is...maar niets is minder waar

Maar....dank jullie wel voor de eerlijke reacties

- Serrotone
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het is niet alleen een kwestie van een goede compositie vinden, maar ook van aantrekkelijke objecten. Nu zijn de honingkasten niet echt fotogeniek.
Al is dat niet altijd zo, het is ook belangrijk dat het object samen met zijn omgeving 'speelt'. Nu zie je bijvoorbeeld natuur met daarin onnatuurlijk gevormde honingkasten. Ze hebben visueel totaal geen relatie met elkaar, zowel de kleur als vorm
...
Al is dat niet altijd zo, het is ook belangrijk dat het object samen met zijn omgeving 'speelt'. Nu zie je bijvoorbeeld natuur met daarin onnatuurlijk gevormde honingkasten. Ze hebben visueel totaal geen relatie met elkaar, zowel de kleur als vorm
...