Wat is de natuur toch mooi. Een meditatief plaatje. Toch nog een opmerking. De rechterzijde kan er wat mij betreft af. Het is wat te donker daar en er staat geen aandachtstrekker zoals een koe.... Kortom vierkant vind ik de plaat sterker. Misschien ben je het echte strijklicht effect een beetje kwijt, maar ja, keuzes, keuzes, keuzes....
Inoordhof schreef:Het strijklicht zuigt je zo de foto binnen Ik vind hem erg mooi, heeft geen aandachttrekkers nodig en de uitsnede vind ik zo ook perfect!
Kader weg, Kader weg Mooi geplaat, je gaat er snel aan voorbij, dat strijklicht, nog steeds willen doen, maar denk er gewoon elke keer te laat aan, door bijv. plaatjes te kijken op photodrome
Mooi gevangen, dat licht, in een aangename en goede compositie. Dat kader, tja, voor mij mag een foto altijd van een kader voorzien worden, maar het hangt natuurlijk van de foto af welk soort kader je kiest. En dan nog is het natuurlijk een kwestie van smaak, en smaken (mogen) verschillen. Persoonlijk vind ik het kader dat je hier gebruikt wat afbreuk doen aan de foto: het vergt in dit geval te veel aandacht, vooral aan die belangrijke linkerkant van de foto. Groet, Martin
Oke geen mooie berichtjes over het kadertje ,dit ga ik dus maar niet meer gebuiken. Ben wel erg blij met de positieve berichten wat de foto zelf betreft,dank je daarvoor.
Het strijklicht heb je mooi weten te vangen weer een topplaat hoor Julia Ik zou er zeker geen vierkante compo van maken En het kadertje vind ik in deze ook niet helemaal tot zijn recht komen
Neen....vierkant zou helemaal niet doen... Kijk ge hebt mooi die lange schaduw van die bomen en die komen tot aan de hoek van de foto Die linkse open zone hebt ge nodig om ruimte te geven en daar het zonlicht mooi zijn werk laten doen. Prachtige foto en zo laten aub
AJL schreef:Neen....vierkant zou helemaal niet doen... Kijk ge hebt mooi die lange schaduw van die bomen en die komen tot aan de hoek van de foto Die linkse open zone hebt ge nodig om ruimte te geven en daar het zonlicht mooi zijn werk laten doen. Prachtige foto en zo laten aub
Ben gerust AJL ik ga hem ook zo laten. Zo gaat hij netjes in mijn nieuwe fotoboekje van 2011. Dank nog voor je reactie