Compact camera

Plaats reactie
ni3lsj4ns3n
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Compact camera

Bericht Geplaatst:

Hallo,

Een vriendin heeft gevraagd wat voor een compact camera ze moet kopen voor ong. 150 euro.
Ik ben vandaag dus even op zoek gegaan en heb een hele mooie gevonden. Maar wou toch hier nog even vragen wat jullie er van zeggen.
De gene die ik heb gevonden is de Fujifilm FinePix F300EXR.

Groeten,
Niels Jansen
Omhoog Profiel Foto's
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Compact camera

Bericht Geplaatst:

ni3lsj4ns3n schreef:Hallo,

Een vriendin heeft gevraagd wat voor een compact camera ze moet kopen voor ong. 150 euro.
Ik ben vandaag dus even op zoek gegaan en heb een hele mooie gevonden. Maar wou toch hier nog even vragen wat jullie er van zeggen.
De gene die ik heb gevonden is de Fujifilm FinePix F300EXR.

Groeten,
Niels Jansen
Als je vriendin het gaat om het budget van de 150 euri dan voldoet deze camera helemaal aan haar eisen. Immers het is een compact camera. De prijs is goed. Dus ze is straks na aanschaf gelukkkig!???.
Maar WAT WIL ZE ER MEE? Kan best belangrijk zijn............... :shock :S :D :tn
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Donateur

Compact camera

Bericht Geplaatst:

Alle camera's van 150 euro verschillen nauwelijks van elkaar. Deze heeft wel een lekker groot scherm.
Omhoog Profiel Foto's
ni3lsj4ns3n
Lid
Lid

Compact camera

Bericht Geplaatst:

Was idd wel even handig om er bij te zetten wat ze er mee moet. Nou, eigenlijk een beetje de standaard dingen. Feestjes, met vriendinnen en misschien eens op vakantie... en tja, wat heb je hier voor nodig. Een beetje een all-round camera dacht ik. Dat is deze wel volgens mij.

@henry hier ben ik het niet HELEMAAL mee eens. Ze liggen wel dicht bij elkaar, dat is zeker. Maar volgens mij zit er wel degelijk verschil in.

Maar over deze hoor ik goede dingen en ziet er ook goed uit. Hoor ik veel dat Fujifilm wel de beste compact camera's heeft, weet niet of dit zo is, maar ze zullen vast gelijk hebben. Zusje heeft er ook één en dat is een prima ding!
Omhoog Profiel Foto's
Niels
Lid
Lid

Compact camera

Bericht Geplaatst:

Een vriend van mij had deze vraag ook. Ik heb hem toen de Canon SX130 geadviseerd. Ik moet zeggen dat het nog best een goed toestel is. Het voordeel kan zijn dat de interface heel veel lijkt op die van dslr, waardoor overstappen makkelijker is. Iets wat die vriend van mij nu wel overweegt.

Verder zullen ze met wat plussen en minnen ongeveer de zelfde kwaliteit bieden.
Omhoog Profiel Foto's
ni3lsj4ns3n
Lid
Lid

Compact camera

Bericht Geplaatst:

oke, bedankt voor de tip. Ze zijn idd goed vergelijkbaar maar die slr interface klopt wel ja! Maar dat is in dit geval niet nodig.
Ik heb haar gewoon beide laten zien en dan kan ze zelf kiezen. (kan ze ook nog wat doen)

bedankt voor de tips iig!
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”