Bijna niet te doen

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Bijna niet te doen

Bericht Geplaatst:

Naar aanleiding van mijn vorige atoombom. Hier nog een foto met de zon vol in de lens. Contrast is bijna niet voor de chip te overbruggen, ondanks RAW.

Afbeelding

Exif 1/250 F/11 Iso 125. 24 mm
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Bijna niet te doen

Bericht Geplaatst:

Vet!!! Ik heb er ook zoneen en idd wanneer komen ze nu eindelijk met een chip die onze ogen en hersenen benaderen, ipv meer en hogere ruis settings :) Ik wordt helemaal blij van dat angstig mooie blauw. Maar goed dat is ook mijn lievelings kleur :)

Scherp van voor tot achter misschien iets met dodge and burn om de rechter voorgrond op te trekken en de grootse H bom van ons stelsel iets te temperen?
Omhoog Profiel Foto's
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re:

Bericht Geplaatst:

duckie schreef:Vet!!! Ik heb er ook zoneen en idd wanneer komen ze nu eindelijk met een chip die onze ogen en hersenen benaderen, ipv meer en hogere ruis settings :) Ik wordt helemaal blij van dat angstig mooie blauw. Maar goed dat is ook mijn lievelings kleur :)

Scherp van voor tot achter misschien iets met dodge and burn om de rechter voorgrond op te trekken en de grootse H bom van ons stelsel iets te temperen?

Daar bij die H-bom heb ik een paar pixels te weinig :D . Rechts onder heb ik eea iets donkerder gemaakt, omdat het anders aan de onderzijde wat te vlak werd naar mijn idee.
Omhoog Profiel Foto's
Serrotone
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Bijna niet te doen

Bericht Geplaatst:

Ik vind het ondanks het uitgebeten wit een mooie plaat. Fijne compositie en kleuren namelijk...
Ik weet niet zeker hoor. Maar misschien kun je de iso verhogen zodat je kortere sluitertijden kan pakken en daardoor minder uitbijt? Of een verloopfilter aanschaffen...
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”