Dreigende lucht hebben we redelijk veel gezien daar Frans : ik heb de foto zo genomen...ik denk dat gewoon langs de auto stond; het is daar een vrij vlak landschap
Nou AJL kan ook wel met landschappen door de bocht.... Mooie opname, compo is mi zoals ie hoort. Zou er niets afhalen of croppen... Zou denk ik de gebouwen in het lichte gedeelte wat meer contrast geven; vallen nu een beetje weg
Ja....sinds 2010 doe ik 90% portretten.....alleen op reis doe ik alles behalve portretten; alleen dit jaar had het niet veel gescheeld, want er kwamen 15 jonge meisjes (+/-18j) 5dagen tegenover ons verblijf logeren, alleen had ik mijn softbox niet bij WEL mijn flits.....maar dan zou men gezegd hebben : "het licht is te hard"....dus maar niet dan
Kijk dat is nog eens leuk een landschaps plaat van AJL Niet z,n vroege als de meeste van mij maar een zeer fraaie AJL. Je zegt het zelf al de gelaagdheid ende dreigende lucht met de verschillende lagen van licht maken deze foto tot een pracht plaat.
Ik mis een beetje iets dat de aandacht trekt. De truc bij landschapsfotografie is volgens mij een duidelijk referentiepunt, anders wordt het gauw wat saai. De boom links had gekund, mits hij wat groter in beeld was gebracht. Nu lijkt het geheel een beetje op een snapshot gemaakt uit een rijdende auto.
Mooi rustig landschapsplaatje, vooral gedomineerd door de dreigende luchten, dit in combinatie met de verschillende tinten in de lagen, maakt voor mij dit een prima opname
Lekker luchtje en fijne opbouw, alleen ziet de horizon er wat vreemd uit. Heb het idee dat je de struiken/bomen/huisjes hebt opgelicht Hierdoor is er een randje ontstaan wat wat vreemd uitvalt...