ook zie ik in het midden nog een groen/blauw takje ?Mistig vennetje (HDR)
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Stemmig en somber, sfeervol met veel detail in de lucht met waterige zon, en in het duister van het ven met het riet.
Opbouw is goed, alleen jammer van de takken aan de linkerzijde, die voegen naar mijn smaak weinig toe.
Ook hier een goede toepassing van de HDR, ik proef het er niet meteen vanaf, pas wanneer je een normale plaat en naast zou leggen zou het in het oog springen
Opbouw is goed, alleen jammer van de takken aan de linkerzijde, die voegen naar mijn smaak weinig toe.
Ook hier een goede toepassing van de HDR, ik proef het er niet meteen vanaf, pas wanneer je een normale plaat en naast zou leggen zou het in het oog springen

- Schaeddy
- Lid

Bedankt voor de comments
De sfeer is somber met weinig kleur, maar er was ook weinig kleur in de volle mist, ben zelf wel een liefhebber om allles eruit te halen, maar dan komt het weer te gemaakt en nep over
Dat blauwe in het midden, is denk ik lensflare, die kan ik eventueel wel wegshoppen, maar die takjes gaat me niet lukken, bestrijkt voor mij kunnen een te groot gebied
De sfeer is somber met weinig kleur, maar er was ook weinig kleur in de volle mist, ben zelf wel een liefhebber om allles eruit te halen, maar dan komt het weer te gemaakt en nep over
Dat blauwe in het midden, is denk ik lensflare, die kan ik eventueel wel wegshoppen, maar die takjes gaat me niet lukken, bestrijkt voor mij kunnen een te groot gebied

- Schaeddy
- Lid

Louise.V schreef:Vind het ook wel een lekker sfeertje![]()
Maar denk dat het zonder takken links nog iets mooier zou zijn
Bedankt voor je reactie Louise, naast m'n schaartje ook gelijk maar een takkenschaar in de tas stouwen, dan zit ik de volgende keer gebeiteld
Word dan wel een beetje zwaar trouwens