De rest laat ik aan moderatoren over. Maar 54 bezichtigers zonder antwoord is ook niet charmant
De rest laat ik aan moderatoren over. Maar 54 bezichtigers zonder antwoord is ook niet charmant

da wil nog meer zeggen dat ie het niet wilde verbergen zeker maar gewoon hier weer wildeGemini schreef:t Allersufst is dan dat je een foto plaatst met de oude nickname groot in beeld.

je gaat nog lang mogen wachten denk ik, jammer vind ik maar ja ik moei me er niet meer mee,Mendel schreef:Heb op zowel dit topic, als op mijn pb nog geen antwoord mogen ontvangen.

Hoezo heeft die er niets mee te maken? Koen is toch dezelfde persoon als joye erik? Heeft wel iets met elkaar te maken volgens mij...joye erik schreef:Die andere naam geeft daar niets mee te maken, dat was toeval , ik heb geen zin meer om nog veel woorden aan vuil te maken, want ik word hier behandeld als een bedrieger, voor een feit die gewoon een vergissing was van mij,
Dan had ie toch niet een ander account hoeven aanmaken? Had ie toch ook gewoon kunnen overleggen hier?denjazzer schreef:da wil nog meer zeggen dat ie het niet wilde verbergen zeker maar gewoon hier weer wilde deelnemen aan het forum

toch niet met jou zekers, stop nu eens met je te bemoeien,Gemini schreef:Hoezo heeft die er niets mee te maken? Koen is toch dezelfde persoon als joye erik? Heeft wel iets met elkaar te maken volgens mij...joye erik schreef:Die andere naam geeft daar niets mee te maken, dat was toeval , ik heb geen zin meer om nog veel woorden aan vuil te maken, want ik word hier behandeld als een bedrieger, voor een feit die gewoon een vergissing was van mij,
En bedrieger? Om het nou bedriegen te noemen, maar toch deed je jezelf voor als een ander, nietwaar?
De vergissing zie ik niet zo.
Dan had ie toch niet een ander account hoeven aanmaken? Had ie toch ook gewoon kunnen overleggen hier?denjazzer schreef:da wil nog meer zeggen dat ie het niet wilde verbergen zeker maar gewoon hier weer wilde deelnemen aan het forum