ook nog 2 fotokes van zaterdag, 2e is vanaf de praambult (oostvadersplassen) heb er de 2e een HDR van gemaakt. een belichting van 5 sec voor de lucht en 25 sec voor voorgrond. deze was al dik na zonsondergang gemaakt dus kan niet zonder meerdere belichtingen.
Eerste foto mooie sfeerplaat In de tweede foto staat de horizon wat teveel in het midden, misschien een stukje van de onderkant eraf halen, zodat het spoor uit de hoek komt
2e vind ik mooier dan nummer 1 lucht doet het beter zit meer diepte in en meer sfeer. spoorlijn in de hoek laten beginnen is denk ik wel een goed plan. van de eerste mag van mij boven er ook een stuk af tot +- 2 cm boven de bomen. zal de foto meer diepte geven.
Tweede plaat heeft voor mij een mooie sfeer in het landschap alleen vind ik die rails echt zonde en een verstoring, maar goed vanaf dat standpunt is het niet anders. Eerste is wat 'gewoontjes' en mist die extra sfeer die foto 1 wel heeft door de laaghangende mist/dauw. Ben alleen sterk geneigd om voor een horizontale versie te kiezen, ben zo benieuwd wat er na de bocht ligt