bij jou was het mooier dan bij mij vanmorgen. mooie platen met veel sfeer. mijn idee zou zijn om het hekje meer naar links te zetten en rechts wat meer van het landschap.
3 foto's die qua sfeer in een heel andere bereik liggen. Vind ze eigenlijk allemaal wel wat hebben. Nummertje 2 staat in vergelijking met de andere wel wat scheef!
Misschien wat afwijkend van de mijn voorgangers, is mijn voorkeur f1. Wat een mooie gelaagdheid in deze plaat, de koele tinten versus de warme in de lucht... Plaat 2 en 3 waarin de zon toch wat overheerst, komen op mij dan net wat minder sterk over
Ik vind ze erg mooi . Vind het alleen jammer dat de sterke zon net achter de boom zit, dus in dat opzicht kan ik me wel in AmyLee haar mening vinden. Maar misschien is dat mijn smaak
@Amly wat de zon betreft heb ik geprobeerd hem achter de boom te stoppen maar hij bleef er toch doorheen knallen. En wegschoppen vond ik ook geen goed idee. Maar bedankt voor je eerlijke mening.
Voor mij de 1e en dan de 3e 1e vind ik een lekkere koude sfeer hebben met die mist met fijne kleuren 3e mooi met die stralen door die boom en de warme kleuren