Verder zitten er wel erg veel vlekken (wit) en stofjes (?) in de achtergrond
op zijn kant
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weet 't niet, oefening is op zich wel leuk, lees hier zelf altijd dat onscherpte op de voorgrond 't niet is bij zo'n herhalingsbeeld.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik ben het met Erik eens dat het waarschijnlijk mooier was geweest als de voorset munt scherp was geweest.
Verder ben je heel goed bezig, de compositie is goed en je heb duidelijk aandacht besteed aan het opstellen van de munten, de een en twee in dezelfde lijn
.
Nu nog wat aandacht besteden aan de nabewerking, zoals het wegpoetsen van vlekjes op de achter-ondergrond.
Als ik deze foto en een paar van de afgelopen tijd bekijk ben je met sprongen vooruit gegaan ten opzichte van je eerste foto's.
Verder ben je heel goed bezig, de compositie is goed en je heb duidelijk aandacht besteed aan het opstellen van de munten, de een en twee in dezelfde lijn
Nu nog wat aandacht besteden aan de nabewerking, zoals het wegpoetsen van vlekjes op de achter-ondergrond.
Als ik deze foto en een paar van de afgelopen tijd bekijk ben je met sprongen vooruit gegaan ten opzichte van je eerste foto's.