update #2 Ik ben bang dat dit niet de z/w omzetting is die Industrial in gedachten had... 'k vind het er zelf niet mooier op geworden, maar het lukt vooralsnog niet beter.

en gespiegeld:

Mooie boel, heb ik me voor niks in onmogelijke bochten gewrongen om dat gras erop te krijgenIndustrial63 schreef:Nummer 3 zou beter zijn zonder gras.Probeer 1 en 2 eens in z/w , kleuren zijn hierin nogal mat.

Hihi, ja daar zijn we mooi mee, met zulk commentaar van een geweldenaar als industrial63, ik vind dat gras eigenlijk ook wel erg fraai...boerBon schreef:Na wat ik zojuist van Industrial63 gezien heb, durf ik eigenlijk niet tegen te spreken..![]()
maar ik vind dat gras juist wel goed.
Op mijn laatste foto 'wind en heuvels' werd weer gezegd dat er iets op de voorgrond mistte..

Al zou ik het willen, ik zou het niet kunnenAmyLee schreef:... ik zou eerder de neiging hebben om te proberen die grote struik rechts weg te klonen

Al zou ik het willen, ik zou het niet kunnenDeva schreef:AmyLee schreef:... ik zou eerder de neiging hebben om te proberen die grote struik rechts weg te klonen