Doorkijkje (HDR)
- Say Cheese
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik ben niet zo onder de indruk van de beeldopbouw, het voelt mij aan als te krap gekaderd en de foto mist voor mij een onderwerp. De HDR-omzetting vind ik (als leek) wel erg mooi gelukt.
- Peteralexander
- Lid

Heel apart. Gewoon voor alles wat ik in een oogopslag zie. De kleuren, de overgangen, een poort naar een andere planeet.. noem maar op 
Compositie is wat anders maar het effect vind ik leuker dan het over een compositie te hebben. Maar dat vind ik..

Compositie is wat anders maar het effect vind ik leuker dan het over een compositie te hebben. Maar dat vind ik..
- Maribex
- Lid

- Contacteer:
Apart en opvallend in ieder geval! Dat je hiermee de aandacht trekt is dus al positief. Graag zou ik ook iets meer gezien hebben, aan de onder- en de bovenkant, maar ik neem aan dat je hier tegen de beperkingen van je objectief bent aan gelopen. Ik vind het een geslaagde plaat!
groet,
Martin
groet,
Martin
Zeer geslaagde foto ! 

- Schaeddy
- Lid

Jaloers, dit had ik dus niet gezien
Netjes bewerkt, ik ken daar de omstandigheden, en ik zou niet weten hoe je daar een betere compo uit zou moeten halen
(maar ik weet natuurlijk lang niet alles
).En meer ruimte boven en onder
dat gaan we nog een keertje opnieuw bekijken 
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Allen bedankt voor het reageren.
Ik was zo gefocussed op het op de plaat zetten van zowel de fontein als de weerspiegeling dat ik te weinig aandacht heb geschonken aan de ruimte boven en onder...dat had wel iets meer gemogen inderdaad
Beperking van mijn objectief was geen excuus..ik had wel even wat kunnen wisselen
Ik was zo gefocussed op het op de plaat zetten van zowel de fontein als de weerspiegeling dat ik te weinig aandacht heb geschonken aan de ruimte boven en onder...dat had wel iets meer gemogen inderdaad
Beperking van mijn objectief was geen excuus..ik had wel even wat kunnen wisselen

- Peteralexander
- Lid

Aa, mooi, dus we gaan nog wat moois zien 

- Wim
- Lid

mooi plaatje.
zeker de moeite om een keer terug tegaan.
hopen dat het het water dan ook mooi glad is zodat je de spiegeling ook van de tunneltje in het water er geheel op hebt.
voor je kop slaan hoeft niet dit loopt niet weg.
zeker de moeite om een keer terug tegaan.
hopen dat het het water dan ook mooi glad is zodat je de spiegeling ook van de tunneltje in het water er geheel op hebt.
voor je kop slaan hoeft niet dit loopt niet weg.
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Onderwerp / compo smaakt wel , HDR iets minder (lichte delen bij de tunnelrand en waterkant) DynamicHDR gebruikt soms?
- Julia-V
- Lid

Dit was wel een heel erg moeilijke om er wat moois van te maken.
Je zal best veel standpunten gehad hebben tot het het tenslotte toch deze is geworden.
Maar ik vind het een mooie spannende plaat je bent wel erg creatief Amly complimenten.
Je zal best veel standpunten gehad hebben tot het het tenslotte toch deze is geworden.
Maar ik vind het een mooie spannende plaat je bent wel erg creatief Amly complimenten.

- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Ik vind em erg mooi!! Complimenten! Ik vind alleen wel dat hij zowel onder als boven anders gekropt had moeten worden om het beeld "kloppend" voor het oog te maken.
Maarre, ik doe het je niet na!!
Maarre, ik doe het je niet na!!

- AmyLee
- Lid

Dank jullie wel voor het reageren
We gaan binnenkort wel op pad voor een herkansing
@ Industrial: de hdr is met Photomatix gemaakt. De lichte randen...wat kan ik verkeerd gedaan hebben in de omzetting waardoor dit zo geworden is
We gaan binnenkort wel op pad voor een herkansing
@ Industrial: de hdr is met Photomatix gemaakt. De lichte randen...wat kan ik verkeerd gedaan hebben in de omzetting waardoor dit zo geworden is

- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Waarschijnlijk de "Lightmode" gebruikt zo te zien , gewoon het vinkje daar weghalen en wat met de schuifjes rommelen...