Herfstkleuren (HDR)+updates
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Prachtige kleuren hoor, twijfel alleen nog een beetje aan je bewerking.
Vind het hier en daar toch net even iets te, maar dat is gauw bij natuur opnames.
Laatste spreekt me het meeste aan en is in mijn ogen door je bewerking ook het minst druk!
Vind het hier en daar toch net even iets te, maar dat is gauw bij natuur opnames.
Laatste spreekt me het meeste aan en is in mijn ogen door je bewerking ook het minst druk!
- Peteralexander
- Lid

- Geslacht: Man
Komt dit direct uit een fototoestel?
Fantastisch AMYLEE
Wat een kleuren heb jij gezien en vast gelegd
--------------------
grt,
Annie
Wat een kleuren heb jij gezien en vast gelegd
--------------------
grt,
Annie
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Gotchas, Wim, Peteralexander en Annie bedankt voor het reageren.
@Wim: ik twijfelde al of ik de zon in plaat 3 er wel of niet in zou laten, maar als jij het ook zegt, dan is-ie vast beter zonder zon
@Peteralexander: een hdr komt niet zo uit de camera rollen
. Het is een samenvoeging van 7 verschillend belichte opnames in Photomatix, een hdr progje.
@Wim: ik twijfelde al of ik de zon in plaat 3 er wel of niet in zou laten, maar als jij het ook zegt, dan is-ie vast beter zonder zon
@Peteralexander: een hdr komt niet zo uit de camera rollen
. Het is een samenvoeging van 7 verschillend belichte opnames in Photomatix, een hdr progje.- Maribex
- Lid

- Contacteer:
Mooie verzadigde kleuren. De locaties hebben veel potentie, maar komt bij foto 1 en 2 niet helemaal over, komt wat druk over zonder een echt rustpunt. Hier zou je het eens met andere standpunten kunnen proberen. Foto 3 komt wat dat betreft beter over. Hiervan zou ik wel eens een vierkante uitsnede van willen zien waarbij het linkerdeel dan 'opgeofferd' wordt.
groet,
Martin
groet,
Martin
- Maribex
- Lid

- Contacteer:
AmyLee schreef:Bedankt voor je reaktie Martin. Is de update wat je bedoelt?
Grotendeels, er zou een reepje meer aan de linkerkant mogen blijven zodat het linkerspoor van het pad ook de foto inloopt.
groet,
Martin
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
De update van f3 met het pad uit de hoek komend, komt toch weer heel anders over dan het origineel.
Is sterker, dus beter, maar blijf zelf ook nog een zwak voor het origineel houden
Is sterker, dus beter, maar blijf zelf ook nog een zwak voor het origineel houden

dit is nu HDR die ik jammer vind, te onnatuurlijke kleuren en het word daardoor eigenlijk ook wel erg druk,maar dat is mijn smaak