Schaeddy schreef:Bovenste foto rechterkant wegsnijden tot je die bomen nèt niet meer ziet, maar de bladeren wel, tevens een randje van de onderkant misschien Verder
Ik vind beide compo,s prachtig wat mij betreft niets aan doen. Maar wat ik ook heel erg mooi aan beide platen vind is het licht dat maakt voor mij ook zeker deze platen
uitsnede maakt niet veel uit in deze foto. wandelaars is het eerste wat je ziet als je de foto ziet. en zijn naar mijn mening het onderwerp in de foto de rest is decor. goed vastgelegt.
Ben het wel eens met Wim, een andere uitsnede is hier niet echt nodig. En als je toch wil 'snijden', dan zou dat aan de rechterkant het meest voor de hand liggen om de wandelaars wat uit het midden te halen en ruimte te geven in de looprichting. Maar rechts is juist het mooiste licht.... Maar zo is ie ook mooi, dus zou ik 'm zo laten.
Ik ga voor de eerste. Meteen viel ik voor die en niet voor de andere 2, die prikkelden mij niet. Waarom 1; sfeer en warmte, kleuren, een onderwerp (mensen) in een onderwerp. Foto 2 vind ik te kaal en foto 3 voelt als "uit balans".