Met deze foto heb ik de camera recht naar opzij en terug, maar een heel klein stukje. Het is een soort schilderij geworden, althans dat vind ik.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
Is voor de liefhebber, de ene gruwt omdat het geen fotografie meer is, de ander waardeert het beeld. Ik behoor tot de latere groep, is een rustiek beeld, waarbij de kleuren een belangrijke invulling aan de opbouw meegeven
Fotografie is een vorm van kunst. Dit is kunst, naar mijn bescheiden mening. Hier word "out of the box" gedacht. Erg mooi gedaan. Ik zou hem als het mijn foto was, best aan de muur hangen. De belichting is mooi en omdat je voor een stuk bos hebt gekozen met weinig grondbegroeing komt het lijnenspel toch erg goed door.
Hoi Joke, eerste gedachte wat bij me opkwam alsof het een digitaal gemaakt schilderij was. Een fraai effect met heerlijke herfsttinten. Ondanks de beweging, straalt de foto rust uit en deze foto leent zich enorm om langer te bekiken.
Dank jullie hartelijk voor de geweldige opbouwende kritiek. Hier kan ik weer mee verder. Creatief zijn met het fototoestel vind ik best fascinerend. En vooral de uitkomsten zie je eigenlijk pas op groot beeld, is altijd spannend.