Mooie foto, de warme kleuren in de gebouwen en de blauwe lucht geven een mooi contrast. Ik vind de overbelichte kerktoren (?) wel wat storen, maar dat krijg je als ze die zo nodig willen uitlichten
Ik zou deze trouwens eerder onder landschappen zetten dan architectuur.
Niet bij stilgestaan dat je hier ook zo'n toning aan kunt geven Deze heeft wel wat, past mooi in je reeks, maar heeft voor mij niet het wow effect zoals je andere platen
Ach ja.....is niet altijd even joepie , maar m'n andere platen van de ziekenhuizen etc in Italie heb ik nog niet klaar....sorry , daar zitten wel een paar aardige tussen denk ik....
Weet ik veel.....doe meestal maar wat. Had idd nog een paar onderbelichtte moeten schieten , maar aangezien het al iets te hard begon te regenen daar toch maar vanafgezien...helaas. (kweethet , ziet er hier niet regenachtig uit...... )
Bij mij wel een WOW moment te bespeuren weer. De weg en de verlichting vind ik heerlijk en het doet me denken aan een film maar weet niet welke. Als je die zweem felheid van de kerktoren af zou kunnen krijgen wordt de foto gelijk een stuk rustiger weer.
Vind hem wel prettig wegkijken, opbouw en kleuren zien er wat mij betreft prima uit. Het licht is hier en daar wat fel, maar voor mij niet in dien aard dat het storend is!
Industrial63 schreef:Helaas is er in dit forum geen topic "lange sluitertijden en nachtopnamen" (ideetje moderatoren?)
Deze heb ik even in de groep gegooid, dus wordt vervolgt
Blijf jouw fotos altijd een genot om te zien vinden. Heerlijk, zo ook deze weer. Prachtige sfeer. Het overbelichte is het enige wat net iets te veel is