Hopelijk is het nog wat geworden.

momentum60 schreef:Van de koele meren des doods......zou je bijna zeggen. Sfeervol in ieder geval.
Een puntje wat jammer is: achterste zwaantje zit met zijn kopje in het donker.....

Julia-V schreef:momentum60 schreef:Van de koele meren des doods......zou je bijna zeggen. Sfeervol in ieder geval.
Een puntje wat jammer is: achterste zwaantje zit met zijn kopje in het donker.....
Inderdaad Momentum dat vond ik zelf ook jammer.
Maar ik ben zelf al blij dat het dit nog geworden is want hoe ik de foto gemaakt heb,met twee voeten op een gammel hekwerk vooroverhangend tussen de rietstengels ik had zo het water in kunnen vallen als ik uit balans was gegaan.
En dan met 800 iso ben blij dat hij scherp was.![]()
Maar ik moest en zou deze plaat hebben![]()
![]()

Schaeddy schreef:Julia-V schreef:momentum60 schreef:Van de koele meren des doods......zou je bijna zeggen. Sfeervol in ieder geval.
Maar ik ben zelf al blij dat het dit nog geworden is want hoe ik de foto gemaakt heb,met twee voeten op een gammel hekwerk vooroverhangend tussen de rietstengels ik had zo het water in kunnen vallen als ik uit balans was gegaan.
![]()
Jammer dat we hier geen "making of" van hebben

AmyLee schreef:Schaeddy schreef:Julia-V schreef:momentum60 schreef:Van de koele meren des doods......zou je bijna zeggen. Sfeervol in ieder geval.
![]()
Jammer dat we hier geen "making of" van hebben
Jammer dat ik niet dichterbij woon...zal ik wel the making of foto's maken (kan ik gelijk even wat meer skills opdoen door flink van Julia af te kijken)