Maandopdracht november AmyLee
- Peteralexander
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Het lijkt te zweven. Komt dit over een layout van een folder heen?
Ik was laatst bij een opendag en de baas deed dit soort werk. Eten-fotografie en dat komt dan in een folder. Ik vroeg hem het één en ander en belangrijk blijkt een hoe noem je dat; een Tilt en Shift lens?
Hij liet mij de lens zien en legde uit hoe het werkte.
Een witte soort schans stond er als onder en achtergrond van het onderwerp. Daarboven hangen lampen die eventueel figuurtjes produceren.
Er werd ook veel met photoshop gewerkt en sommig werk liet hij zelfs uitbesteden.
Hij had in ieder geval 1 grote klant die elke 3 maanden ofzo een folder uitbracht en dat moest hij verzorgen.
Ik was laatst bij een opendag en de baas deed dit soort werk. Eten-fotografie en dat komt dan in een folder. Ik vroeg hem het één en ander en belangrijk blijkt een hoe noem je dat; een Tilt en Shift lens?
Een witte soort schans stond er als onder en achtergrond van het onderwerp. Daarboven hangen lampen die eventueel figuurtjes produceren.
Er werd ook veel met photoshop gewerkt en sommig werk liet hij zelfs uitbesteden.
Hij had in ieder geval 1 grote klant die elke 3 maanden ofzo een folder uitbracht en dat moest hij verzorgen.
- Schaeddy
- Lid

Peteralexander schreef:Het lijkt te zweven. Komt dit over een layout van een folder heen?
- Henry
- Lid

Niet verkeerd voor je eerste stapjes in de productfotografie 
Dat de producten lijken te zweven onderschrijf ik. Dit heeft met de belichting te maken. Kun je ook zien aan het oranje tuk fruit / groente rechts, die van mij ook wel een lampje van voor had mogen krijgen.
Dat de producten lijken te zweven onderschrijf ik. Dit heeft met de belichting te maken. Kun je ook zien aan het oranje tuk fruit / groente rechts, die van mij ook wel een lampje van voor had mogen krijgen.
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Van achteren belicht om de binnenste van de paprika op te lichten en van onderen belicht om de doorschijn door de pastastrikjes en de blaadjes van de oregano te krijgen...maar nu zweeft het dus...zit ik daar al die moeite voor te doen
Begrijp ik hieruit dat bij produktfotografie de produkten niet mogen zweven
(vraagt de beginner)
Begrijp ik hieruit dat bij produktfotografie de produkten niet mogen zweven