Lamp?

Plaats reactie
duckie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Je hebt speciale LED lichten die continu branden en in de flitsschoen passen van een camera. Een flitser kan alleen flitsen en dus niet continu branden. Als hij dat wel zou doen, dan vliegt hij in de brand, en heb je idd tijdelijk continu licht.
Omhoog Profiel Foto's
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Als je continuelicht wil hebben, heb ik nog wel iets voor je in de aanbieding. :D

KLIKKERDEKLIK
Omhoog Profiel Website Foto's
sjinouck
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Lamp?

Bericht Geplaatst:

flitser gebruik je als flitser.. ik gebruik soms een halogeen bouwlamp om de zooi bij te lichten, maar dan mot ik wel de witbalans bijstellen.. werkt eigenlijk ook wel goed
paly
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Lamp?

Bericht Geplaatst:

https://www.calumetphoto.nl/eng/product ... /calcf9014" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.benl.ebay.be/itm/CN-126-LED ... 2a11ded66e" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoiets?
duckie
Lid
Lid

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Kom op zeg, google of een bekende foto of electronica winkel kun je toch zelf wel intypen?

We leven niet in 1996 toen het voor de meeste mensen nog iets raars was, internet.

https://www.kamera-express.nl/studio-li ... 0U2gTIzhU=" onclick="window.open(this.href);return false;
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Donateur

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Tja...
- als je een flitser nodig hebt voor je fotocamera, dan googlen op flitser
- als je een lamp nodig hebt omdat je je fotocamera als video wilt gebruiken, dan googlen op videolamp

Een videolamp als flitser inzetten gaat niet.
Een flitser inzetten als videolamp gaat ook niet.

:)
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Ja dat kun je zo zien. Gemiddeld genomen gelden er op internet ook normen en een daarvan is opendeuren voorkomen.

En soms kun je heeeel makkelijk iets vinden. Een mening daar kun je om vragen op een forum, en uiteraard ook wat of welk ding. Maar eerlijk gezegd, ga ik niet zitten lezen wat de kennis van iemand is, maar mag wel verwacht worden dat je ook best zelf bepaalde dingen kunt doen.

Als ik iets wil kopen, ga ik bv ff naar google, of bol.com of Kamera Express. En zo zijn er nog legio voorbeelden.

Ik begrijp jouw reactie wel, maar ook ik vind jouw reactie misschien net zo jammer.

Als iedereen gaat vragen in een dergelijk globale stijl, dan vraag ik me af waarom bedrijven nog websites willen.

Dus Michael wij willen je met alles helpen om je 'leek' gehalte op te schroeven. Maar dat staat geheel los, van een stukje voorwerk en dat heeft niets met leek te maken.
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid

Lamp?

Bericht Geplaatst:

Heb je echt bij een van de 4 grote camera winkels gekeken of videolicht ingetypt ?

Kijk ik begrijp dat je niet om autobanden bij een slager gaat vragen, maar goed, blijkbaar begrijp je niet dat er iets is als websites van of leveranciers en uiteraard die van fabrikanten.

Ik verwonder me altijd aan vragen in de trend van heeft canon flitsers of heeft nikon .....

Dan denk ik behalve vragen is een website iets handigs als ook google.

Maar goed je hebt genoeg linkjes van grote winkels en ook genoeg info.

Maar misschien ben ik de enige die niet naar een forum gaat maar eerst wat voorwerk doet.

En als je iets gekozen hebt, ga je ons dan ook nog vertellen wat je gekozen hebt en waarom? :)
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”