[img]http://i1186.photobucket.com/albums/z379/LinaDijkhuizen/_SC_0108-small.jpg[/img]
laatste zonsondergang van wandeling Leersumse Veld
-
Lina dijkhuizen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Onderstaand nog een zonsondergang van mijn wandeling bij het Leersumse Veld. Het was een mooie wandeling en een bijzondere zonsondergang. Is het wat?
[img]http://i1186.photobucket.com/albums/z379/LinaDijkhuizen/_SC_0108-small.jpg[/img]
-
Lina dijkhuizen
- Lid

Bedankt voor jullie comments op mijn foto 
- flipjetiel44
- Lid

- Geslacht: Man
lekkere plaat, maar vind de reflectie van de4 zon in het water te fel ten opzichte van de rest.
Voor de advanced PS-user een fluitje van een eurocent.
flipje
Voor de advanced PS-user een fluitje van een eurocent.
flipje
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Mooi die combinatie van de mist en dat licht. Wel vormt het dynamisch bereik van je camera hier een beperking. Hij is bovenin wat uitgebeten en onderin wat te donker. Misschien valt hier nog wel wat te tweaken met (pseudo)HDR.
-
Lina dijkhuizen
- Lid

Helaas ben ik geen advanced PS-user Flipje maar als je wilt dan mag je best een poging wagen.lekkere plaat, maar vind de reflectie van de4 zon in het water te fel ten opzichte van de rest.
Voor de advanced PS-user een fluitje van een eurocent
Jammer dat de Nikon D3100 geen bracketing heeft maar zo'n pseudo HDR zou me moeten lukken en ik zal snel eens een poging wagen.Mooi die combinatie van de mist en dat licht. Wel vormt het dynamisch bereik van je camera hier een beperking. Hij is bovenin wat uitgebeten en onderin wat te donker. Misschien valt hier nog wel wat te tweaken met (pseudo)HDR
Iedereen bedankt voor de leerzame reacties
- momentum60
- Lid

Ik zit te dubben of ik de lichte lucht goed vind passen bij de mist of dat ik toch de lucht wat contrastrijker zou willen zien... Het laatste ligt voor mij meer voor de hand dus ik denk toch dat ik voor de lichtere lucht ga.... Gewoon mooi dus...
Ik durf nog gerust een stukje van onder eraf te halen
en indd. wat met de schuifjes schuiven hihi ...
maar een mooie compositie ...
en indd. wat met de schuifjes schuiven hihi ...
maar een mooie compositie ...
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
mooie plaat , idd de zon is jammer. PseudoHDR moet je gewoon laten , werkt niet (of een echte HDR maken)
-
Lina dijkhuizen
- Lid

Bedankt allemaal voor de leuke reacties