In de uiterwaarden van De Waal bij Gameren. Door de lage waterstand kon je tot voor kort overal komen.
Sony A550 met Tamron 10-24mm, op 10mm en een waadpak.
Laatst gewijzigd door Gert64 op 16 dec 2011 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie plaat, extreem laag standpunt en de subtiele structuren in de modder geven voor mij een mooie balans met de dreigende luchten. Fijne gedempte kleuren die de sfeer bepalen. Lijkt een simpel beeld, maar is voor mij goed uitgekiend
Mooi vastgelegd, mooie kleuren en compositie/evenwicht in de foto.
Lijkt me heerlijk om daar te lopen in alle rust die het uitstraalt, ondanks de dreigende lucht.
Dank voor de aardige reacties. Lage standpunten zul je bij mij regelmatig zien overigens. Ik ben er gek op en zeker met een groothoek erbij en niet te vergeten; zware wolkenpartijen. Ik let daarom altijd goed op het weer. Ik heb een aantal vaste stekjes hier in de buurt.
Laag standpunt maakt dit tot een bijzondere plaat
Lekker veel diepte, strakke convergerende lijnen, mooi wolkenluchtje, takken in de voorgrond doen het uitstekend => goede compositie!
mooie plaat,waarvan de instellingen goed zijn.voor mij bekend terrein heel wat uren rond gelopen langs de waal.maar blijft lastig om een goede foto uit dit landschap te halen.
gr