iso 200
1/800 sec
f/6.4
500mm

Behalve contrast verhogen en iets verscherpen. Verder geen manipulatie van de foto.gjdenbesten schreef:Ja, heel mooi. Wat mij betreft een TC, vanwege het enorme blauw en de perfecte spiegeling. Niets geshopT?

Inderdaad maagdelijk water. Had het daar nog nooit zo glad en strak gezien. Geen briesje en 20 graden!Mendel schreef:Ragscherp, zuiver in kleuren plaatje laat veel details zien op tweede zicht. Maagdelijke water zorgt voor oase van rust, welke door de zwemende vogel wordt doorsneden.
Fijn zuiver glaswerk

Hebben ze dat bij jullie niet? Een meertje wat niet waterpas is? Hier in Brabant wel hoortjieken schreef:Ik had reeds al een reactie geplaatst op deze superfoto, maar door er meer en meer naar te kijken (omdat hij zo mooi is) moet ik toch héééél kritisch zijn en zeggen dat de foto niet 100 procent recht staat. De vogel zwemt lichtjes bergop... Als je een loodlijn trekt van de punt van de bek naar de punt van de bek in de spiegeling zal je dit merken. Gelijk of niet??? Ik kan verkeerd zijn uiteraard, maar op zo'n topplaat mag je dan ook kritisch zijn. Ben benieuwd.
Groetjes.