De voorgrond is erg mooi zo en geeft veel diepte. Alleen is de achtergrond nu niet in harmonie met de voorgrond(vind ik dan) De boom vraagt erg veel aandacht zo in het midden. Had die boom een eind naar links gstaan dan zou ik het veel beter vinden. Tip: Bij gebruik van een laag standpunt en zo'n mooie wolkenlucht: Ga zo dicht mogelijk boven de grond en richt je camera enigszins naar boven; uiteraard bij zo weinig mogelijk mm's. Je zult zien dat je de wolkenlucht ahw uit elkaar trekt. Dit geeft een mooi effect. Hier heb je niet genoeg wolken voor het effect, maar probeer het eens. Pas alleen op met rechte vertikale lijnen, want die gaan scheefstaan. Ik zorg ervoor dat dit meestal niet opvalt, of dat het lijkt dat het zo hoort.
Volgens mij stond je hier nog gewoon, of ben ik abuis Laag standpunt is niet een kwestie van de camera naar beneden kantelen, maar zelf, of in ieder geval je camera, zo laag mogelijk bij de grond Toch nog genoeg kleuren weten mee te pakken Julia
Lijkt erg veel op de andere foto, alleen dan met iets meer dorp. Dat hekje vind ik ook hier een mooie inleiding, hoewel deze wel een klein beetje in de hoek gedrukt zit. Iets meer met de camera naar rechts zou dan ideaal zijn denk ik.
Verder: ook hier heb je lekker veel diepte en fraai licht te pakken, erg mooi!
Een plaat met veel diepte en mooie heldere kleuren. De graspollen in het water en de weipaaltjes rechts zorgen voor die diepte, en trekken en leiden de ogen naar het centrum van de foto met de boom en de kerktoren. Erg mooi vind ik ook dat 'watten'wolkje rechtsboven.