@inoordhof: Reflectie in de ogen kan ik misschien nog wel een beetje weg halen. Maar stoorde mij eigenlijk niet zo, zoals jij zelf ook al zegt. Op zich heb ik niet erg veel bewerkt, dit zit dus bijna helemaal in de foto zelf, misschien dat ik met de RAW het een beetje terug kan halen, maar dat zal minimaal zijn. Maar dit was ook eigenlijk een beetje de bedoeling, was de bedoeling om een beetje het low key effect er in te krijgen. Over de tweede foto snap ik wat je bedoelt, kan ik me in vinden.
@mendel: Bedoel je dat er op meer plekken belicht zou moeten worden of dat ik gewoon wat harder licht had moeten gebruiken? Witbalans heb je idd gelijk in denk ik. Ben wel blij dat de tweede pose wel in de smaak valt
@fran: Bedankt voor de reactie. Project gaat idd nog wel moeilijk worden, maar ik denk dat ik er erg veel van ga leren, dit hoop ik iig wel

. En over dat model staan, ik zie als woonplaats Portugal staan... is een beetje ver weg.
@ejb: denk dat je over de pose van de tweede foto gelijk hebt, is wel wat naar voren.