Bij de derde foto vond ik vooral het blauwe 'hartje' wat precies op mijn buik gevormd wordt door het licht wel wat extra's geven
Exif:
f 7,1
1/320 s
ISO 3200
18-55@29 mm

Och nee, zo keek ik er niet naar.ejb schreef: Voor de 2e foto ging het mij om het anders in beeld brengen van de vormen, nets meer, nets minded, maar volgens mij worst hij hier ook geassocieerd met een meer seksueel getinte housing. Zo had ik er nog niet naar gekeken (misschien wat naief), maar dat is dan wel weer een eye-opener.
Bedoel je een niet al te volle buik? Want met maat 34 wil ik mezelf toch niet dik noemenGemini schreef:Och nee, zo keek ik er niet naar.ejb schreef: Voor de 2e foto ging het mij om het anders in beeld brengen van de vormen, nets meer, nets minded, maar volgens mij worst hij hier ook geassocieerd met een meer seksueel getinte housing. Zo had ik er nog niet naar gekeken (misschien wat naief), maar dat is dan wel weer een eye-opener.
Ik vind em gewoon niet echt flatterend voor de dame.
Ik heb deze houding al wel eens gezien bij een zwangerschapsfoto, maar met een erg slanke zwangere, dat vind ik dan in deze houding echt beter 'passen'.