Ijsvogel
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Beide mooi
Ik ben een beetje aan het spelen geweest met foto 2, ik vind 'm mooier als je deze cropt, nèt boven de weerspiegeling (dat ik dat nog eens zou zeggen
) dan oogt ie wat rustiger (voor mij dan).
De weerspiegeling zit net te krap in het kader waardoor ie iets te druk word m.i.
Tweede optie is een verticale crop maken, maar dan wèl met weerspiegeling, dus voor mij een foto waar je alle kanten mee op kan (een beetje extra contrast mag van mij ook, alhoewel de sfeer daardoor iets minder wordt
)
Ik ben een beetje aan het spelen geweest met foto 2, ik vind 'm mooier als je deze cropt, nèt boven de weerspiegeling (dat ik dat nog eens zou zeggen
De weerspiegeling zit net te krap in het kader waardoor ie iets te druk word m.i.
Tweede optie is een verticale crop maken, maar dan wèl met weerspiegeling, dus voor mij een foto waar je alle kanten mee op kan (een beetje extra contrast mag van mij ook, alhoewel de sfeer daardoor iets minder wordt
Het is niet de gekende tak.....Cinemovie schreef:mooi hoor lekker scherp tja die fuut nou het is niet anders soms hebben we het niet voor het zeggen.
Bekend takje ? Lepelaarsplassen?
Ik ken het takje wel, maar is reeds een hele tijd geleden verwijderd.
Trouwens..... 2 mooikes!
- nikkor
- Lid

tjieken schreef:Het is niet de gekende tak.....Cinemovie schreef:mooi hoor lekker scherp tja die fuut nou het is niet anders soms hebben we het niet voor het zeggen.
Bekend takje ? Lepelaarsplassen?
Ik ken het takje wel, maar is reeds een hele tijd geleden verwijderd.
Trouwens..... 2 mooikes!
Tjieken gij hebt gelijk.
De nieuwe stok is niet zo mooi.
- Rob Olivier
- Lid

Mooi hoor, ik heb er nog steeds geen behoorlijke foto van. 
Als ik het niet had geweten dan zag ik geen fuut hoor
Ik zie hem nu nog niet alleen een prachtig Ijsvogeltje
Ik zie hem nu nog niet alleen een prachtig Ijsvogeltje