Gameren, 14/01/2012
Tja...hij moet toch uit...
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Lekker minimalistisch en lekker anders, vind hem wel wat hebben.
Randje groen had voor mij net iets meer mogen zijn, hondje staat nu erg op het randje
Misschien dat je nog wat kan spelen met de lucht door hem iets dramatischer te maken.
Randje groen had voor mij net iets meer mogen zijn, hondje staat nu erg op het randje
Misschien dat je nog wat kan spelen met de lucht door hem iets dramatischer te maken.
-
Gert64
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Leuk die uiteenlopende reacties. Roept het in ieder geval vragen op. Ik heb de dijk extra verwrongen zodat het lijkt alsof de mensen er vanaf lopen naar het randje toe. Veel lucht staat er bijna altijd op mijn foto's, en deze wilde ik zeer minimalistisch houden met alleen 3 silhouetten op een dijkje tegen een zware dramatische lucht.
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Lekker minialistische foto, hier hou ik wel van. Zeker omdat je een mooie lucht gebruikt hebt en mooi de mensen in deze omgeving hebt neergezet.
Het hondje staat wel heul erg dicht op de rand, daarbij heeft deze ook erg weinig ruimte in de looprichting. Deze zou ik daarom nét iets meer ruimte geven.
Het hondje staat wel heul erg dicht op de rand, daarbij heeft deze ook erg weinig ruimte in de looprichting. Deze zou ik daarom nét iets meer ruimte geven.
- momentum60
- Lid

Kan mij wel smaken.....ben er ook altijd wel op uit om met zoiets thuis te komen.
- Maribex
- Lid

- Contacteer:
Ik volg, met name over dat 'randje' ...Gotchas schreef:Lekker minimalistisch en lekker anders, vind hem wel wat hebben.
Randje groen had voor mij net iets meer mogen zijn, hondje staat nu erg op het randje![]()
groet,
Martin
- Louise.V
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Was ook mijn eerste gedachte verder vind ik deze toch ook wel wat hebbennikkor schreef:Ik zou er links een stuk afknippen en onder 2cm bijplakken.Dan komen de mensen meer op een sterk punt.