Challenge XXII - De kwartfinales
sjonge wat een lastige
..maar de mijne is ook opgestuurd..ben nu wel hééél benieuwd.. 
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ben ik nu de enige die eigenlijk nooit tevreden is over een foto? Ik zie altijd direct verbeterpunten, dat maakt het juist zon'n uitdaging. Steeds de lat iets hoger leggen en dan tot de conclusie komen dat het eigenlijk nog beter had gekund.
hahaha ja dat zag je wel aan mijn eerste inzending..ik dacht meteen..tja verloren zaakHenry schreef:Inoordhof, het is pas erg als Wendy36 ook iets heeft ingezonden en dan alleen nog als ze er erg tevreden over isAan de andere kant, een muntje kan raar rollen...
ben benieuwd waar het muntje heengaat vanavond
- Inoordhof
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ja natuurlijk zijn er bij elke foto verbeterpunten
Maar ik ben altijd wel tot op zekere hoogte tevreden. Met de foto die ik nu ingestuurd heb niet, heb het gevoel dat ik er veel meer uit had kunnen halen 
- sho man
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
als jij hem op kan schrijven is het een uitdrukking van jou woorden, dus een uitdrukking
maar inder daad ik ben 6 km wezen wandelen en dat heeft geholpen denk nu dat mijn foto echt niet voldoet aan de strenge beoordelingen van jullie
ben nog steeds erg benieuwd
groet Sieger
maar inder daad ik ben 6 km wezen wandelen en dat heeft geholpen denk nu dat mijn foto echt niet voldoet aan de strenge beoordelingen van jullie
ben nog steeds erg benieuwd
groet Sieger