Dino ei
-
Gert64
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dit zijn mens grote betonnen eieren op een rotonde hier vlakbij. Ze hebben altijd mijn aandacht, zeker als het gras net gemaaid is. Ze zij wel wat uit het verband getrokken en alle verkeerskenmerken heb ik verwijderd dmv klonen.
- dhldhldhl
- Lid

- Contacteer:
Ik vind dit een toffe foto 
Praktisch niks om aan te merken, maar er is 1 klein dingetje wat misschien verbeterd kan worden: het verkeersbord helemaal rechts, als je die weg kan shoppen dan zou het plaatje misschien nog beter uit de verf komen. Het bord verstoort namelijk het gevoel van 'in the middle of nowhere'. Dat zou je dus even kunnen proberen
Verder een toffe plaat
Praktisch niks om aan te merken, maar er is 1 klein dingetje wat misschien verbeterd kan worden: het verkeersbord helemaal rechts, als je die weg kan shoppen dan zou het plaatje misschien nog beter uit de verf komen. Het bord verstoort namelijk het gevoel van 'in the middle of nowhere'. Dat zou je dus even kunnen proberen
Verder een toffe plaat
- jans pierre
- Lid

prachtige foto
groetjes pierre
groetjes pierre
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Lekker zonnige verlichting! De "eieren" heb je goed gebruikt in de compositie, dit vind ik erg geslaagd. Jammer van de halo om m.n. het ei helemaal rechts, dit zou ik proberen nog wat beter uit te werken.