Komt denk ik door de kwaliteit van je platen. Ik vind ze helaas erg grauw en wat donker en volgens mij, maar dat kan ook aan de IPad loggen, mis ik behoorlijk wat scherpte
Bij foto 1 kan ik de opmerking over de scherpte wel plaatsen, maar bij foto 2 toch niet, die is wel scherp dacht ik... Ja mijn laptop heeft een LED LDC scherm, en ik merk vaker dat ik foto's op mijn laptop veel lichter zie, als op een tv-scherm of monitor etc.
Foto twee is wel goed scherp. Maar de eerste helaas niet. Wat de compo betreft had ik een paar pasjes naar links gegaan zodat je wat meer in de diepte van het pad gekeken had
Ik vind het geen onaardig werk ! Zelf zou ik misschien nog even een lager standpunt hebben genomen bij foto 1, dat ziet het er wat dramatischer uit. De belichting is best goed gelukt. Niet grauw in ieder geval !!
Het lijkt net een beetje alsof die 2e een beetje naar rechts draait, dus alsof de horizon niet recht is. Maar dat zal wel door de glooiing komen.
De winterse platen zien er leuk uit, maar verder doen ze mij niet heel erg veel... Ik denk dat de foto's niet spannend genoeg zijn, of niet precies wat duidelijk het onderwerp is... Bij beide dwaal ik een beetje in het rond, klink misschien wat flauw maar goed.