[img]http://i489.photobucket.com/albums/rr259/cinemovie/schaatser900.jpg[/img]
Heerlijk schaatsen op het veluwemeer.
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Spreekt mij aan, fijne plaat die technisch dik in orde is.
Ijs en sneeuw is maagdelijk wit, scherptediepte op de schaatster, en de onscherpte op de twee windmolens erachter geeft een setting alsmede dieptewerking, die door de zachte contrasten subtiel is
Ijs en sneeuw is maagdelijk wit, scherptediepte op de schaatster, en de onscherpte op de twee windmolens erachter geeft een setting alsmede dieptewerking, die door de zachte contrasten subtiel is
- Robbie Veldwijk
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Een erg fijne plaat, mooi van kleur en ook de compositie is gewoon prima!
De DoF in je foto maakt het dan ook helemaal en goed af!
De achtergrond is misschien wat druk, maar dat valt hierdoor wel genoeg weg!
De DoF in je foto maakt het dan ook helemaal en goed af!
De achtergrond is misschien wat druk, maar dat valt hierdoor wel genoeg weg!
-
PhotoMaster
- Lid

Hoi Movie,
Mooie plaat. Helemaal volgens de regels ... wat ook wel weer wat jammer is. Ik bedoel netjes volgens de regels-der-derden enzo.
Er zijn een paar compositieregels, die iedereen kent vanuit de bladen en boekjes, die als stalen regels gehanteerd worden.
E.e.a. leidt tot "goede platen" die toch wel een beetje voorspelbaar zijn, niet perse saai, maar toch.
Maar ondanks dat: mooi werk.
Zelf nog lekker geschaatst?
groet,
Joop!
Mooie plaat. Helemaal volgens de regels ... wat ook wel weer wat jammer is. Ik bedoel netjes volgens de regels-der-derden enzo.
Er zijn een paar compositieregels, die iedereen kent vanuit de bladen en boekjes, die als stalen regels gehanteerd worden.
E.e.a. leidt tot "goede platen" die toch wel een beetje voorspelbaar zijn, niet perse saai, maar toch.
Maar ondanks dat: mooi werk.
groet,
Joop!
-
Gert64
- Lid

- Contacteer:
Prima foto, prima keus voor de TC. Met een paar puntjes ter verbetering(in mijn ogen) wordt het een superfoto.Linksonder net boven de steenstort zou ik die grijze vlek(vogel?) weghalen en de vogel(?) die goudkleurig oplicht boven het meisje vind ik een storende factor.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Thnx voor de TC.PhotoMaster schreef:Hoi Movie,
Maar ondanks dat: mooi werk.![]()
groet,
Joop!
Ja de compositie regels die als stalen regels gehanteerd worden.. ik snap hem maar in het geval van deze foto kwam dat het beste tot zijn recht. En ja ik kan die vogels wegclonen maar dit is gewoon is puur de plaat zoals die is. en ja ik tel ook gewoon 4 molens hoor
Niet zelf geschaatst helaas heb geen schaatsen en het is al zo'n tijd geleden had even dure kosten aan mijn camera anders had ik een paartje gekocht.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Fraaie winterplaat met mooie scherpte diepte en goed contrast tussen de sneeuwwitte omgeving en de schaatsster. Alleen de houding van het meisje spreekt me wat minder aan, proficiat nog met je TC