Voor mij is de verhouding en compositie juist perfect. Het grootse van de natuur in contrast met het nietige van de mens komt hier heel goed tot uiting, mede door het gezin buiten de gulden snede te plaatsen. Dat het gezinnetje in helder licht staat en de heuvels iets nevelig zijn leidt de aandacht voldoende naar het gezin. Zou ik zo aan de muur hangen.
BBogus, dan toch ein-de-lijk bij Photodrome.. Hebben wij niks beters te doen in onze werktijd hé..!!
Maar inderdaad een goede pakkende binnenkomer.. Jij mag van mij doorgaan met oefenen en veel foto's plaatsen hier.. Leer je heel veel van.. zodat je ook een geheel lekkere eigen stijl gaat ontwikkelen..
door de lucht mee in beeld te nemen, plus die brug rechts komt die geweldige mastadont van een berg mooi tot zijn recht en nietigheid van de mens en is de foto perfect zo
mooie omgeving! het stukje lucht bovenin beeld vind ik hier wat afleiden, ik zou dit eraf snijden. Daarnaast zou ik de foto wat meer contrast geven, in dit geval door de midden- en schaduwen nog wat dieper te maken.