helemaal mee eens ! Niet elke foto hoeft "schoon" opgeleverd te wordentjieken schreef:Wat de raven betreft zijn de meningen uiteraard verdeeld. Persoonlijk vind ik niet dat deze moeten worden weggeshopt. Ik kan dan ook nog een vleugeltip rechts aan de buizerd breien en het plaatje is af.
Ik snap wel de reacties, maar ik vind dat de foto vanuit het toestel nog altijd een beetje moet worden gerespecteerd. Buiten enkele basisbewerkingen is hier niks anders aan gedaan.
Alvast al bedankt voor de reacties.

+1bobross schreef:helemaal mee eens ! Niet elke foto hoeft "schoon" opgeleverd te wordentjieken schreef:Wat de raven betreft zijn de meningen uiteraard verdeeld. Persoonlijk vind ik niet dat deze moeten worden weggeshopt. Ik kan dan ook nog een vleugeltip rechts aan de buizerd breien en het plaatje is af.
Ik snap wel de reacties, maar ik vind dat de foto vanuit het toestel nog altijd een beetje moet worden gerespecteerd. Buiten enkele basisbewerkingen is hier niks anders aan gedaan.
Alvast al bedankt voor de reacties.

+1Lein schreef:Ik zou de Roeken/Kraaien/Kauwtjes gewoon laten zitten hoor (als ik naar de bolle koppies kijk, lijken het mij kauwen. Raven zijn het zeker niet, dat zou inderdaad een zeldzaam iets zijn), die maken het juist een unieke foto voor mij. Wel jammer dat van de voorste buizerd zijn vleugel er niet helemaal op staat. Een iets ruimer beeld had wel gemogen:)

Verklaar je nader aub.Agnes schreef:Deze foto zou ik graag in het tijdschrift "Vogel" van de vogelbescherming terug willen zien.
(Met kraaiachtige en al, maakt mij niets uit, zo is de natuur nu eenmaal.)
Hij is een plek in dat tijdschrift zeker waard.
Stuur hem in, dan ben ik heel benieuwd of ik hem daar eens kan zien.
Dat gun ik je van harte.
Heb reeds een tweede versie geplaatst....BertvanElten schreef:Hoi Tjieken, gewoon een prachtige plaat van een uniek moment, mooi vastgelegd.![]()
![]()
Over de roeken is al genoeg gezegd, in dit geval lekker laten zitten (de missende vleugeltip is wel jammer, heb je met een vaste lens niet altijd helemaal in de hand).
Gr, Bert