Koudekerke. Een mooi plekje op Schouwen - Duiveland; Zeeland
Juli 2011.
Ik weet sinds kort dat daar van alles woont aan dieren, vogels...moet er weer eens heen.

Op mijn Sony zit een speciale Z.M.W.P knop.AJL schreef:Heeeeeeeeeeeele mooie foto![]()
Ge kunt die lucht zo geweldig krijgen, hoe doet ge dat toch?

Veel Sony's hebben die knop...de jouwe dus ook.momentum60 schreef:Zwart/wit doet het goed hier; wijds, bijna dramatisch...
Overigens heb ik ook zo'n knop zmwp....

Is het daar zo stijl dat ze in Zeeland ook al haarspeltbochten hebbenRob Olivier schreef:De bewolking is sterk, de ronding in de weg geeft een fraaie compositie. Al met al een prachtfoto.

Haha ik begrijp het, ik heb niks gezegdGert64 schreef:Camera Model: SONY (DSLR-A550)
Lens Focal Length: 10,00 mm ()
Shutter Speed: 1/320 sec
F-Number: F13,0
ISO: 200
Compensation: EV -3/10
Wendy,
Ik heb de foto op een raster enigzins gecorrigeerd, maar niet helemaal dat klopt. Ik zou het vertikaal perspectief nog wat aan moeten pakken, maar dan raak ik teveel kwijt van de ondergrond. Verreweg de meeste mensen zulen denken dat het zo hoort.

(ultra)Groothoekzoom, maar die fisheye komt er dit voorjaar wel.gjdenbesten schreef:Is het daar zo stijl dat ze in Zeeland ook al haarspeltbochten hebbenRob Olivier schreef:De bewolking is sterk, de ronding in de weg geeft een fraaie compositie. Al met al een prachtfoto.![]()
![]()
![]()
?
Gave foto hoor. Echt iets voor en fisheye.

neen....daar stond een koe in de weg en dan ze een draai gemaaktgjdenbesten schreef: Is het daar zo stijl dat ze in Zeeland ook al haarspeltbochten hebben![]()
![]()
![]()
?
Gave foto hoor. Echt iets voor en fisheye.